maandag 30 mei 2016

Voorbeeld reflectieverslag stage

Reflectie verslag stage jaar HBO-V reflectieonderwijs. Koop het document om direct volledige toegang. Tijdens mijn stage heb ik desondanks aan deze competentie gewerkt omdat het. Aanstaande dinsdag september zal ik de resultaten presenteren aan het bedrijf door middel van voorbeelden , onderzoeksresultaten en conclusies.


Tijdens de stage werk je aan je beroepspraktijkvaardigheden. Leerdoelen competenties stage periode 10.

In dit verslag reflecteer ik op mijn 4de jaars stage van mijn opleiding HBO. Het reflectie verslag met nabeschouwing en beoordelingen over de stage van Simon Karman bij het bedrijf Sticky Studios. Ik moest verplicht een reflectieverslag schrijven. Wanneer ik elke week een verslag inlever is blijft mijn stagebegeleider tevreden. Hoe heb je je stage in het algemeen ervaren?


Hier zou ik dan later ook wel stage bij willen lopen of bij willen werken. Ik heb mijn sociale stage afgelegd in rusthuis Scheldevelde in De Pinte. Ik heb ervoor gekozen dit in de vakantie te doen, en heb er dus vier . Tijdens ambulancestage kwamen we thuis bij een patient die 1had .

In je reflectieverslag beschrijf je een aantal momenten die voor jou belangrijk waren. Ik heb het naderhand nog met mijn stagebegeleidster besproken, en ook zij. Voorbeeld : je loopt stage en het gaat eigenlijk niet echt lekker. SMART) voor de volgende stage of . Ik wil graag uitleg hoe ik stage reflectieverslag moet invullen. De stagiair maakt een reflectieverslag.


Hieronder vind je twee voorbeelden van methodieken. Enkele voorbeelden die we vonden op. In een reflectieverslag of - gesprek kan gelet worden op: o. Tussentijds reflectieverslag stage Voor mijn stage van semester ben ik van start gegaan bij vzw Oranje. Vorig jaar draaide ik reeds een dagje . Ik heb in volgende ook vak de stage aangehaald omdat dit aantoont hoe ik. Eens er enkele ideeën zijn of voorbeelden gegeven zijn, kan ik al . Concreet voorbeeld volgens de reflectiecyclus van Korthagen.


Je ziet het belang in om zelf te reflecteren over je stage -ervaringen. Dit was in de tweede week van de . Het doel van de klinische stage tijdens het tweede jaar van de opleiding. Docent tekent een 3-tal schetsen van een huis in verschillende aanzichten als voorbeeld voor diegene die nog.

Reflecteren is bewust nadenken over je eigen handelen om op die manier je professionaliteit te vergroten. Dat is dan ook het doel van een reflectieverslag. Circa drie weken na de inleverdatum van het Schriftelijk Portfolio Stage 3. In bijlage staan voorbeelden van beroepsproducten. Ik gebruik daarbij passende voorbeelden uit mijn eigen.


Maar op de pabo krijgt hij niet aangereikt wat hij nodig heeft in de dagelijkse praktijk van zijn stageschool. In plaats daarvan moet hij eindeloos . Ook heb je tijdens je stageperiode al opgemerkt dat het de kinderen aanspreekt om. Misschien zou je de volgende keer wel een voorbeeld maken om aan de . Studenten moeten zelf steeds eigen reflecties en voorbeelden erbij kunnen geven.


Ik had een ontwerp gemaakt met een beginpagina, een voorbeeld van hoe het . Opleidingsplan keuzestage Palliatieve Zorg TOPZ Spaarne Gasthuis. Twee reflectieverslagen (eerste in maand tweede in maand 3) n.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts