donderdag 29 mei 2014

Starr methode voorbeeld reflectieverslag

Mensen zochten ook naar Hoe schrijf je een STARRT-verslag? Het doel van een reflectieverslag is om jezelf te begrijpen en je functioneren te verbeteren. Je schrijft een STARRT-verslag als je een situatie hebt meegemaakt die niet zo lekker liep.


Het is een methode die, door een gegeven situatie te analyseren, inzicht geeft in. De STAR-methodiek analyseert een voorbeeld uit de praktijk hiertoe op vier . Eerst eens goed de situatie beschrijven en onderzoeken.

Dat is de kern van de STARR-methode, die je vooral gebruikt om te reflecteren . Een reflectieverslag bestaat uit drie delen: een inleiding, een kern en een slot. Beschrijf de situatie (eventueel aan de hand van de STARRT methode ):. Uiteindelijk was er nog een sollicitatiegesprek die op de Starr methode. Je reflectieverslag telt voor dertig procent mee in je eindcijfer.


De STARR - methode werkt als volgt: Je beschrijft een concrete . De STARRT-methode is een hulpmiddel om te reflecteren. Reflecteren is terugblikken op je ervaringen en gedrag. Dit is een reflectieverslag dat volledig via de STARR - methode is.

Dit reflectieverslag zal opgesteld worden volgens de STARR methode. Het zal beschrijven wat de opdracht inhiel wat ik hiervan wilde leren, . We gebruiken de STARRT methode om een persoonlijk verslag te maken. Twee verantwoordingsverslagen voorbeelden uitgewerkt via de STARR - methode. Als je een reflectieverslag schrijft, heb je veel steun aan een goed bouwplan.


Veel reflectieverslagen zijn opgebouwd volgens de STARR - methode. Heeft misschien iemand een voorbeeld van een kort reflectieverslag van 2-competenties? Wij moeten altijd via de starrt methode. Reflectieverslag aandacht en begrip tonen volgens de Starrt Methode. Mijn leerdoel of leerpunt voor deze situatie: Wat was de situatie ? Beide gesprekken zijn slechtnieuwsgesprekken en ze zijn geschreven volgens de STARR - methode.


De Penitentiaire Inrichting Nieuwegein . Hieronder vind je twee voorbeelden van methodieken. Dat kan je doen aan de hand van de STARR - methode : Situatie Taak Actie Resultaat Reflectie. Neem een situatie waarin je eerder succes hebt behaalt.


Gebruik onderstaande vragen als inspiratie. Een diagnose stellen met de STARR-methode: Situatie, Taak, Acties,. Bij coachen kan deze methode gebruikt worden om voorbeelden van . In de STARR-methode de werk je een gebeurtenis ( situatie) uit .

Er is geen informatie beschikbaar voor deze pagina. Als je een activiteit hebt uitgevoerd moet je een reflectieverslag schrijven. Je vraagr feedback van je begeleidster en zorgt ervoor dat je dit verwerkt in je verslag.


Inhoudsopgave onderdeel proeven van bekwaamheid. Voorbeeld van verslag volgens de starr methode: Als voorbeeld een verslag uitgewerkt voor competentiegebied kerntaak 3. Wie kan mij helpen aan een voorbeeld van een goed BPV verslag? Ik heb dus reflectieverslagen volgens de starrt methode van diverse . Deze vragen zal ik verwerken in een reflectie volgens de STARR - methode. De diepte van de vraag werd vooral duidelijk door te vragen naar voorbeeld.


Ik vind dat ik deze competentie heb behaald omdat ik voordat ik iets van de kinderen eis, ikzelf ook het goede voorbeeld laat zien. Toen ik eerst feedback gaf benoemde ik nooit een voorbeeld , omdat ik dat niet deed had mijn feedback minder resultaat. Voorafgaand aan deze bijeenkomst schrijven de aios een reflectieverslag waarin zij terugblikken op hun leerproces, hun leerdoelen.


Ik weet niet welke methode jij moet gebruiken maar op MBO mag je volgens mij gebruik maken van de Starr methode. Het komt erop neer dat je met een STARR voorbeelden geeft van feitelijk . NaaPeriode: Betreft de competenties in het algemeen: 1. Kan iemand me hepen aan een voorbeeld van een reflectie verslag? Schrijf een reflectieverslag volgens de STARRT methode over deze activiteit. Bij het model dat je gebruikt staan verschillende vragen aangegeven, je zou hier ook prima je zin mee kunnen beginnen (zie voorbeeld ). Na de presentatie waren er nog niet genoeg huidige voorbeelden , vanaf daar ben .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts