woensdag 8 april 2015

Synology nas benaderen via internet

DSM bevat opties om gemakkelijk externe . NAS (netwerkopslag) benaderen via internet. Binnen het netwerk werkt dit naar . Nas benaderen via HTTP veilig okt. NAS benaderen vanaf het internet sep.


Via dit stappenplan kun je lezen hoe.

Kies na het inloggen een naam voor je NAS waarmee je deze van buiten je netwerk kunt benaderen en vul deze in bij . NAS van buiten mijn netwerk kan benaderen. Ik ben er inmiddels achter dat je via Airport-configuratie programma. NAS op internet openstellen, maar gewoon lekker intern houden.


Misschien wil je niet alle services op Internet beschikbaar stellen. Nu wil ik graag via internet de nas ook kunnen benaderen , en dat wil . Er is toch een wizard aanwezig in de NAS waarmee je dat kunt doen (uit mijn hoofd). Het enige is dat dat benaderen via internet niet lukt.


Simpelweg door uw nas met internet te verbinden.

Soms is het prettig om uzelf of anderen via internet ook toegang te bieden tot die bestanden. Ik doe externe toegang alleen via de VPN optie, ik ga ervan uit dat dat veiliger is. NAS te ontdoen van verbindingen van buitenaf ( internet etc.) . Heb wel portforwarding geprobeerd . Ik kan mijn nas nu benaderen via 192.


Wat ik niet voor elkaar krijg is dat via DDNS ik . Hoofdstuk5:Verbinding maken met uw DiskStation via Internet. De EZ- Internet Wizard gebruiken. VPN Server instellen voor toegang tot DiskStation via VPN. Printer benaderen vanuit Windows.


Ingewikkelde router-configuraties zijn daarvoor niet eens nodig als je gebruik maakt van . Na het plaatsen van de Ziggo connect Box kan ik mijn NAS niet meer benaderen. Heb een NAS Deze kan ik via de assistent bereiken en gebruiken. NAS via router naar internet ook niet. Ik heb sabnzbd op mijn synology draaien. Je kunt altijd verbinding maken via een VPN-provider om je mobiele ip-adres te wijzigen én je dataverkeer te versleutelen.


Via de gigabit ethernetaansluiting neem je dit DiskStation gemakkelijk op in het. Ook de schijf via internet benaderen en het gebruik van alle opties is erg .

Je bestanden zijn ook te benaderen via internet , als je wilt. Smart-TV herkent DiskStation automatisch . Je kunt een NAS -systeem (Network Attached Storage) gemakkelijk met een. NAS -systeem wilt benaderen of als je vrienden internettoegang wilt verlenen tot het NAS -systeem:.


Box Wake on LAN in voor het NAS -systeem. Je hebt een Internet modem, router en een centraal geplaatste switch of hub welke. Een NAS voor gedeelde opslagruimte (Network Attached Storage, of te wel een thermostaten die via het netwerk werken (bijvoorbeeld de geweldige Nest),. NAS (mbt onder meer portforwarding) toen ik op dit stuk stuitte.


Om toch bij je NAS of een ander apparaat te komen via internet , moet je het adres en de. Start je favoriete internetbrowser op de Mac of Windows zoals Safari of . Synology Filestation benaderen via het internet. Deze kan ik niet meer (volledig) benaderen via de verkenner met Windows 1 alleen de Share.


Activeer je toegang vanaf het internet , dan is het belangrijk dat je goed . Er ging een wereld voor mij open, alles werkt direct en direct goed zowel op MAC als Windows makkelijk te benaderen en zelfs van buitenaf via quickconnect . Ik wil zowel voor mijn imac als MBA via TM een back up maken op een schijf van de NAS. Om de server via internet te benaderen ben ik nog niet aan toegekomen. Te koop na upgrade geheugen synology nas ophalen of verzenden mogelijk kosten koper.


Ook is externe toegang via internet mogelijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts