maandag 8 augustus 2016

Screenshot samsung s6 werkt niet

Dit trucje werkt niet alleen op een internetpagina, maar bij alle content . Ineens kan ik geen screenshots meer maken met mijn Samsung Galaxy s7. Geen idee wat er gewijzigd is want eerst had ik hier geen . Vervolgens kunt u een screenshot maken door met de zijkant van uw . Na de laatste software update doet mijn edge screen het niet meer. Werkt dat dan niet dan moet een Samsung reparatie centrum bezocht worden. Meer resultaten van androidworld.


Als je je vingerafdruk nog niet geregistreerd hebt dan maak je niet. Let op: Het is bij gebruik van sommige apps en functies niet mogelijk een . Ik zou graag screenshots maken met de Samsung S, weet iemand welke. Op beide knopjes drukken lukt, maar met hand vegen nog niet. Now that Samsung has ditched the home button, how do you take a screenshot ? NL uit hoe je een schermafbeelding maakt met de Samsung Galaxy S7 . Niet iedereen zal er dagelijks behoefte aan hebben, maar soms is het maken van. Find device-specific support and online tools for your Samsung Galaxy S 6. Echter biedt niet elke app ondersteuning voor multi-window.


There are two different ways to take screenshots on most Samsung. When you take a screenshot , it appears as a brief overlay on top of the . The Galaxy Scomes with a number of novel features, including a super tall. Wat Schermoverlay als oplossing weergeeft werkt niet. Dat heb ik tot nu toe uitgeprobeerd.


Ik heb een samsung galaxy sAndroid versie 6. Galaxy Sscreenshot zijn de home-button en de power-button aan. Naast de camera zit een flitsertje en een hartslagmeter, waarbij gezegd moet worden dat die laatste niet briljant werkt. Zo vreemd is dat niet , want Samsung biedt hele degelijke specificaties.


Het is duidelijk dat gezichtsherkenning nog niet zo goed werkt als bijvoorbeeld bij de Samsung Galaxy S. In de basis werkt het nog hetzelfde, maar het is vervolgens veel gemakkelijker om. Je hoeft dus niet alsnog naar de fotobibliotheek om hem daar te wissen. Jammer, je internet wordt niet automatisch ingesteld. Batterij echt snel leeg na update en gewoon niet op mijn Wi-Fi . Oreo is coming with super functions. It allows you to do two things at one time and use more apps with fewer taps.


To set up this feature for the first . Galaxy szit vast zowel een zachte als harde reset werkt niet Gesteld op . Kan je mij een screenshot sturen van het toegangspunt die je zelf hebt aangemaakt? Screenshots might be harmless but screencasts are not.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts