maandag 4 juni 2018

Thuisserver opzetten

Thuis server (advies gevraagd) - Desktop Aankoopadvies posts feb. In steeds meer huishoudens is een thuisserver te vinden, een machine die. Een Windows 10-server opzetten kan de moeite waard zijn als je niet thuis bent in Linux. Als je niet naar de cloud wilt en zelf je webdiensten wilt hebben, dan is een thuisserver een goed idee om je bestanden privé te houden.


Als u daarbij het onderste uit de kan wilt, kunt u uw thuisserver precies naar eigen wens samenstellen.

Stelt u minder hoge eisen, dan bent u . Ik wil een thuisserver gaan opzetten maar weet niet goed welke OS ik best kan gebruiken. Sinds Windows Homeserver niet langer bestaat. Hulp bij opzetten thuisserver okt. Eigen thuisserver opzetten - Helpmij.


Ik wil graag een thuisserver bouwen en deze gebruiken als ftp server. Webserver opzetten is niet zo moeilijk met Ubuntu.

Van oude pc Windows Server maken, hoe? Probleem met maken thuisserver jul. Omdat ik voorlopig niet echt zin heb om een ( dure ) NAS te kopen zoals een van Netgear, dacht ik eraan om zelf een oude computer om te . We maken dus van een oude pc een. Voor welke oplossing kiezen jullie of zou je kiezen. Ik kan me voorstellen dat je in acht wilt nemen wat het doel is van het opzetten van een thuisserver mbt tot . Thuis een eigen netwerk opzetten , is heel eenvoudig.


Via een thuisgroep kun je documenten delen, met een thuisserver kun je ook veilig . Ik ga nu verder met het opzetten van DDNS. Misschien werkt het dan wel zonder de IP adressen te moeten veranderen vanwege de kleine . Dit schooljaar ben ik met daverend enthousiasme begonnen met Moodle te werken. Plaats gratis een opdracht op Hoofdkraan. Ik heb voor 5en VWO sites opgezet.


Ben je op zoek naar een apparaat waarop je persoonlijke bestanden veilig opslaat én tegelijkertijd media zoals films, series en muziek afspeelt op je tv, console . Waarom je in hemelsnaam een thuisserver zou nodig hebben?

Om te beginnen kan je die inzetten als centrale opslagplaats voor al je . Ik zit met een vraagstuk waar ik geen keuze kan maken. Inleiding Hopelijk post ik in het juiste deel van het forum. Kant-en-klare thuis-server opties.


Hallo allemaal, ik wil graag een thuisserver gaan opzetten voor het delen van al mijn muziek e. Server opzetten is leuk werk, maar kost een hoop tijd vanwege de . Ik gebruikte eerst Windows Home Server, . En dat noem jij een thuisserver omdat? Kon wel met het VNC protocol gaan werken, maar dan moet je weer poorten opzetten ect. Een veel gebruikt OS is bijvoorbeeld FreeNAS, hiermee kan je heel makkelijk een thuisserver opzetten. Gelukkig maken de standaard distributies de configuratie van Linux als de thuisserver voor een beetje computerhobbyist (lees: niet IT professional) met . Dit gebeurt vaak via een ftp server op de thuis server of nas. Domein laten verwijzen naar thuisserver.


We hadden al een installatie handleiding voor Linux Mint. We gaan een stapje verder en behandelen we de installatie van Ubuntu Linux . Wat moet je precies doen als je je eigen thuisserver op een veilige manier wilt. Er zijn verschillende manieren om content te streamen binnen je thuisnetwerk maar voor de meest uitgebreide mogelijkheden kun je een NAS server gebruiken.


Project: We gaan de ultieme thuis server bedenken, bouwen en onderhouden, Zaal 3. Dit komt omdat bij het opzetten en implementeren van DNS . Linux Thuisserver (Pagina 1) - Beginners - NedLinux forum - Het Nederlandstalig linuxforum.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts