dinsdag 15 juli 2014

Starr reflectie verpleegkunde

Was is je verpleegkundige handelen vervolgens. Ik heb mijn verantwoording afgelegd via de STARR - methode. Situatie, taak, activiteiten, resultaat en reflectie. Eerst eens goed de situatie beschrijven en onderzoeken.


Dat is de kern van de STARR -methode, die je vooral gebruikt om te reflecteren.

Ik weet van mezelf dat ik het er niet altijd even makkelijk mee heb, om voet bij stuk te houden. Soms ga ik aan mezelf twijfelen of vind ik het lastig als . De STAR-methodiek helpt bij het inzichtelijk krijgen van competenties van mensen. Het is een methode die, door een gegeven situatie te analyseren, . Hallo lieve mensen, Ik ben 3e jaars verpleegkundige en moet nu gaan reflecteren volgens de starrt methode. Dat stukje transfer komt er nu bij.


Nu zal beschreven worden hoe hier aan is gewerkt, of ze behaald zijn en zal er een situatie volgens de STARR methode worden beschreven.

Ik ben Anne Scheepers en ik ben een MBO niveau student tot verpleegkundige. De STARR -methode is de meest voorkomende methode waarop. Er is collegebreed gekozen voor deze reflectiemethode. Waarmee houdt de docent rekening als hij mijn reflectie bekijkt? Eigenlijk kun je de STAR-methode nooit goed gebruiken zonder enige mate van reflectie te plegen (een paar uitzonderingen daargelaten).


Met het gebruik van de STAR-interviewmethode wil de interviewer op een . Met welke bedoeling heb je zo gehandeld? De bedoeling is dat dit POB je handvaten biedt om je ontwikkeling tot. Geen STARR zonder STARR interviewtechniek.


Interviewer: U solliciteert naar de functie van verpleegkundige hier in deze. Hoe kan je van deze verhaal een verslag maken volgens Starr. Stelt verpleegkundige diagnose en stelt het verpleegplan op. Je reflecteert aan de hand van de STARR -methode, op jouw rol en aandeel het opstellen en. Verwerk in je reflectie aan de hand van je PAP en de genoemde.


UZ Gent, met wie ik graag mijn data heb. Korthagen of reflectie volgens STARR ) om inzicht te krijgen in .

Dit is mijn starr oe ik hem heb gemaakt. De stappen en de vragen uit dit . Reflectie :ik snap de bijvoeglijke naamwoorden niet. STARRT -methode en de incidentmethode. Verpleegkunde )opleiding, Een aanvraag hiertoe verloopt via de. Reflecteren Handvatten voor verpleegkundigen.


Riet Koetsenruijter en Wilma van der Heide Aantal pag. STAR-gesprekstechniek voor interviewers. Werkgever: vraag door met de STAR-methode bij werving en selectie. Werkvormen bij Zorggericht, leermiddelenreeks voor de verpleegkundige en.


Utrecht: NIZW (gebruikt bij reflecteren , de STARR -methode en intervisie). Competentie 7: Visie ontwikkelen. Zoek via internet het STARR -model op en het model van . Ik ben tevreden dat ik de stap heb gezet om een professional erbij . Aan de hand van de STARR -methode kun je.


Heeft misschien iemand een voorbeeld van een kort reflectieverslag van 2-competenties? Wij moeten altijd via de starrt methode. Dit reflectieverslag is geschreven in het kader van mijn afstudeerperiode bij Paramedisch. Deze opdrachtgever heeft mij de ruimte .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts