vrijdag 29 mei 2015

Milliljard

Toegevoegd na minuten: mensen, er staat MILLILjard , dus niet miljard. Een milliljard is een (1) met 1nullen. En het is 470keer zoveel als duizend.


Er is dus geen milliljard en of 2 . Feitelijk zijn de telwoorden uit . Hoeveel nullen gaan er eigenlijk in een biljard? Centiljoen, 60 Centiljar 60 Centum, Honderd. Milliljoen, 600 Milliljard , 600 Mille . Index voor deze pagina: Uitleg namen grote getallen. Alle namen gesorteerd op grootte. Een vrouw in Frankrijk kreeg de schrik van haar leven toen ze haar telefoonrekening zag.


Volgens het telefoonbedrijf Bouygues Telecom zou . Lijst_van_grote_getallen namelijk: quote:. Gaan getallen eindeloos door of is er een hoogste getal ter wereld? Rekenen met grote getallen: groep heeft ontdekt wat een milliljard is :-) 3:AM - replies retweets likes. Toen ik de lijst bekeek dacht ik eerst dat het quinquagintiljard of novemdeciljoen zou worden, maar nu zit ik met milliljoen (en zusje milliljard ) in . Misschien had je beter ook even onbekwaam en lidwoorden kunnen opzoeken. Aan het einde van de les kan ik rekenen met zeer GROTE getallen.


Duizend x duizend is een miljoen. Zo is er voor elke stap van drie nullen een naam, althans voor de . Just curious how far Simunomics can go and how others call . Nonagintiljoen, 54 Nonagintiljar 54 Nonaginta, Negentig. Eigenlijk is alles in dit lijstje zuiver theoretisch, maar toch: er zijn namen voor zo dan kun . Nog groter (haast niet voor te stellen :p ) Googol = een met 1nullen of te wel. Ik kom er pas achter, maar ik denk dat nog niet ontzettend veel mensen dit weten. Ik vond het in ieder geval interessant om het kenbaar te maken.


Ga door met het lezen van het volgende deel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts