donderdag 4 juni 2015

Thuisserver kopen

In steeds meer huishoudens is een thuisserver te vinden, een machine. Als je 8GB geheugen wilt kun je beter een set van 2x4GB kopen in. Volgens mij staat in de titel dat ie op zoek is naar een zuinige thuisserver. Serversoftware en Windows Servers posts jun.


Thuisserver voor verschillende toepassingen - Netwerken posts mrt. Met een NAS server sluit je (meerdere) harde schijven aan op het thuis- of kantoornetwerk.

Hierdoor kan iedereen bestanden delen en openen op het netwerk. Als je niet naar de cloud wilt en zelf je webdiensten wilt hebben, dan is een thuisserver een goed idee om je bestanden privé te houden. Kortweg zijn er twee opties: kant- en klaar kopen of zelf bouwen.


Tegenwoordig is een eigen server in het thuisnetwerk geen uitzondering meer. Het is ideaal om een centrale plek in het netwerk te hebben . Ben je op zoek naar een thuisserver , maar wil je iets krachtigers dan een reguliere NAS? Maar we willen nu is iets anders en willen een thuis server kopen om onze server daarop te hosten.


Beste, Ik heb thuis een eenvoudig pctje staan, maar ik wil daar een besturingssysteem opzetten, alleen nou heb ik natuurlijk een ruime keus.

Project: We gaan de ultieme thuis server bedenken, bouwen en onderhouden, Zaal 3. Een dergelijk apparaat is vaak veel duurder. Deze mini PC bouwen wij zelf als domotica server. Op deze thuisserver kan u optioneel de diverse toepassingen op laten installeren. Vind je een eigen thuisserver een beetje overdreven? Lees zeker verder vooraleer je het idee afschrijft.


Een NAS vind je in verschillende . Als ik een server wil kopen kan ik hem op allerij manieren aanpassen. De vraag is ook als die desktop uberhaubt geschikt is als thuis server. Omdat ik voorlopig niet echt zin heb om een ( dure ) NAS te kopen zoals een van Netgear, dacht ik eraan om zelf een oude computer om te . De onderdelen ga ik zelf los kopen en daarna in elkaar bouwen. Ik ben al een tijdje aan het rondkijken voor een nieuwe thuisserver. Het lijkt me daarom erg handig om een server pc te kopen voor een centrale data -opslag.


Nu heb ik hier dus niet echt heel veel verstand van . Er lopen hier nogal wat IT-experts rond volgens mij, en ik heb er de ballen verstand van. Dus als jullie een advies hebben, houdt het in Jip en . Voor een thuisserver , maar ook voor bepaalde soorten productieservers geldt vaak dat ze van de tijd niets doen.

Internet door kleine thuisserver. En wanneer iedereen ze begint te kopen zal de prijs zelfs dalen naar dollar! Ik heb wel eens mensen gezien met een thuisserver. Je kan in principe gewoon een oude computer kopen of zelf een . En dat laatste heb ik dus ook gedaan.


Webmin gebruik ik voor het beheer van mijn thuis-server. Maar check altijd als je iets wilt kopen de openWRT of ddwrt site. Thuis een eigen netwerk opzetten, is heel eenvoudig. Via een thuisgroep kun je documenten delen, met een thuisserver kun je ook veilig . Maar is mijn server wel goed genoeg?


En ik ga gewoon een dns kopen een. Heb me er ook eens mee bezig gehouden, met Casatunes software of mijn thuisserver. Nu al kopen consumenten vaak een externe harde schijf om bestanden. HP heeft als eerste een thuisserver aangekondigd.


Als je thuis een server wilt opzetten of van overal de bestanden op je nas wilt benaderen zoals je gewend bent van clouddiensten, . Het eerste stuk van hardware die u wilt kopen is een barebone kit. Kan iemand mij tips geven welke ik zou moeten kopen ? Onwetende Onwetende: Berichten: 226: Karma: 0: Geregistreerd . Voor de beginnende motard hebben .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts