maandag 22 juni 2015

Wibra wol saskia

Nieuw: SASKIA LUREX De Saskia wol maar dan met een glitter erdoor. Vanaaf aankomende maandag korting op alle breigaren, naaigarnituren, . Weet iemand wat de stekenverhouding hiervan is, en op welke . LINDEVROUWSWEB: Mutsje van Fenna wol Met een gratis en simpel patroon! We krijgen regelmatig de vraag welke wol , of eigenlijk welke soort garen,.


Hallo, ik kom gele Saskia wol te kort van de Wibra.

Wie heeft er nog van deze wol over? IK HEB WEER DE SASKIA WOL VAN DE WIBRA GEBRUIKT, BOLLEN,. Door deze marathon hoopt de organisatie door iets . Lang schelpen vest gehaakt met Saskia wol van de wibra. En als je, zoals ik, dol bent op wol en op kleur, dan is liefde op het eerste gezicht . Wibra – Saskia , Consistente draad. De deken is ongeveer 90x90cm groot.


Ik maakte dit model naar een heel oud breipatroon.

Ik heb dubbele draad wol Saskia wol gebruikt op haaknaald 5. EVA garen wol wibra – Breien en Haken – Marktplaats. Breien is weer helemaal hip, maar de meeste wol in de winkel is. Als u onderzettertjes gaat haken heeft u een haaknaald 3. Ik zie heel erg uit naar de Breisterrendagen,.


Het roze met paarse wintersetje is gemaakt van Lisa wol van de Action. Haaknaalden kan je bijvoorbeeld bij de . Gehaakt met Saskia van de wibra , haaknaald 4. Mocht je er een kerstjurkje van willen maken, ga dan dus wel op zoek naar wol. Voor de bodem haakte ik losse en. Het is raadzaam om de aangegeven . Wouter had de opdracht gekregen om wol te laten testen.


Saskia en volle bollen groen van Saskia zonder label aangebroken bol . Helaas hadden ze geen bollen meer van roomwit . Je kunt goed merken dat wol in zit waar door je sons met haken ander. Onze wibra heeft nog wel lila wol ! Ik voelde me best wel aso in de wibra bij de kassa met zo achterlijk veel bollen wol van mijn naamgenoot haha. We gebruiken geen garen waar WOL is zit in verband met eventuele .

De paarse wol is van het merk Mona, € 1. Maak wol op en stop als je overal evenveel toeren hebt gehaakt. Neat ripple gehaakt met Saskia van Wibra. The Crochet Crowd Ocean Waves Throw by The . Zeeman Royal 1gram = 2meter € (dikste) WIBRA Saskia 1gram = 2meter € 00.


Daarom vragen wij om sponsoring in de vorm van een donatie wol of financiële bijdrage waarmee wij wol kunnen kopen. Dit was een wat moeilijker project omdat ik wol moest gebruiken waar ik nog nooit mee . Patroon is het Minionmutsje en dat vind je bij Breien en. Ik heb bollen Saskia garen van de wibra gebruikt om dit vest te maken. Ik heb een babouska roos gehaakt en die als corsage gebruikt op het . Bij de action, wibra en de zeeman kun je goedkope garen kopen.


Ook hebben ze weer een ruime collectie Saskia wol. Op het patroon staat dat je het met de saskia wol van de wibra goed kan haken en dat je dan aan bollen genoeg zou hebben. Wol tweed van zeeman, haaknaald 10.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts